Stötta oss

Vi tar gärna emot stöd från dig som vill vara med i kampen för samhälle fritt från sexuellt våld.

Här kan du läsa mer om hur du eller din verksamhet kan stötta oss. Tillsammans blir vi starkare!

Skänk en gåva

Vill du skänka en gåva till oss och stötta vårt arbete för ett samhälle fritt från sexuellt våld?

Du kan stötta oss genom att skänka en valfri summa till oss. Betala in din gåva genom Swish (123 468 77 29) och märk gärna din betalning med “Gåva”.

Tack för ditt stöd!

Samverka med oss

Ska vi påverka samhället, stötta utsatta och sprida kunskap tillsammans? Låt oss samverka!

Samverkan kan till exempel innebära gemensamma projekt, debattartiklar eller fortbildning för anställda. Skriv till verksamhetsledare Amanda (
amanda.birging@foreningentillsammans.se) om du vill samverka med oss.

Sponsra oss

Är du verksam på ett ansvarsfullt företag som verkar för en socialt hållbar framtid? Stötta oss i kampen för ett samhälle fritt från sexuellt våld genom att sponsra oss!

Ert företag kan sponsra oss genom att bidra med enstaka gåvor, eller genom att inleda ett långsiktigt samarbete. Genom att stötta oss bidrar ni till vårt arbete för att stötta unga och förebygga sexuellt våld.

Vill ni veta mer och vad vi kan erbjuda din verksamhet genom ett sponsringssamarbete?
Skriv till verksamhetsledare Amanda (
amanda.birging@foreningentillsammans.se).