Kontakta oss

Föreningen Tillsammans består av en styrelse, ett kansli och våra anställda medarbetare på olika platser i Sverige. På vårt kansli i Stockholm finns de medarbetare som jobbar för föreningen.

Har du erfarenhet av sexuellt våld och vill prata? Skriv till oss:
stod@foreningentillsammans.se.

Har du en förfrågan, inbjudan eller vill komma i kontakt med vårt kansli? Skriv ett mejl till oss på
hej@foreningentillsammans.se.

Vårt kansli

Här kan du läsa mer om våra medarbetare som jobbar på Tillsammans kansli i Stockholm.

Amanda

Verksamhetsledare
amanda.birging@foreningentillsammans.se
(+46)72 442 80 44

Amanda är Tillsammans verksamhetsledare och har det övergripande ansvaret över Tillsammans verksamhet och utveckling. Amanda har också ansvar för de föreläsningar och workshops vi erbjuder.

Emma

Kurator & stödsamordnare
emma.farstedt@foreningentillsammans.se

Emma är en av Tillsammans två kuratorer och stödsamordnare, och jobbar med att ge individuellt stöd och att samordna våra stödgrupper.

Norea

Kurator & stödsamordnare
norea.bjorkman@foreningentillsammans.se

Norea är en av Tillsammans två kuratorer och stödsamordnare, och jobbar med att ge individuellt stöd och att samordna våra stödgrupper.

Vår styrelse

Föreningen Tillsammans styrelse har det yttersta ansvaret för föreningen i sin helhet och tar ett särskilt ansvar för att föreningen drivs utifrån värdegrunden, stadgarna och enligt god föreningssed.

Tillsammans styrelse består av:
Malin Meyer (ordförande), Maria Johansson, Filippa Bimer och Daniel S Ogalde.

Vill du komma i kontakt med vår styrelse?
Skriv till:
styrelsen@foreningentillsammans.se